Uitzicht

23 maart 2016 - Rantepao, Indonesië

Eén voor één laten we onze voetstappen achter op de groene bergen in Toraja-land. We zeggen het niet gauw, maar wat zijn we blij dat er boven ons een dun wolkendek hangt dat de felle zonnestralen tegenhoudt. De overheerlijke chicken sandwich wordt voor ons gevoel compleet verbrand door de warmte en onze fysieke inspanning. Josep moet lachen wanneer we zeggen dat hij aardig optimistisch was toen hij onze conditie inschatte bij onze eerste ontmoeting. Met z'n drieën lopen we vandaag zeven uur lang bergen op en af, steken kleine bamboe bruggetjes over en komen om de zoveel tijd langs een klein dorpje met vriendelijke mensen. Je kunt merken dat de hoeveelheid regen die hier valt het gebied ten goede komt. Overal waar je kijkt is het groen, met af en toe de rode daken van zadelhuizen die qua kleur mooi afsteken. Al lachend en zwetend genieten we van de eindeloze rijstterrassen en de frisse geur van de natuur, die nog nat is van de regen. Hopelijk hebben onze spieren morgen een beetje genade..

1. Fa & Pris:
    24 maart 2016
    Gaaf! Mooie verhalen en hele gave foto's! Lekker genieten!
  2. Mom:
    24 maart 2016
    De blogs, de foto's, jullie lachende snoeten...
    LOVE IT!!!
  3. Joël & Kelly:
    24 maart 2016
    Bedankt voor alle lieve reacties, op deze blog en op de vorigen! Wij genieten enorm en zijn blij dat wij het op deze manier een beetje met jullie kunnen delen :)
  4. Cor & Corry:
    24 maart 2016
    Wat we al wisten van te voren, jullie zijn weer een prachtige reis aan het maken en laten ons met jullie mooie verhalen en foto's weer een beetje meereizen. Veel plezier nog!!
  5. Annemieke Duijvestijn:
    24 maart 2016
    Wat een leuk stukje weer. Beleef het zo mee!!! Geweldig. Hoop dat de voetjes genoeg rust hebben gehad voor de volgende dag!!! Xx
  6. Dave:
    29 maart 2016
    Wat gaaf jongens, een prachtige omgeving, brandende spieren maar de grootste lach op jullie gezicht. HEERLIJK!