Voldaan

25 maart 2016 - Makassar, Indonesië

Vandaag is de laatste keer dat we een lange autorit hebben met Hadji. Omdat we ruimschoots de tijd hebben om van Sengkang naar Makassar te reizen, vroeg Hadji ons eerder of wij het leuk zouden vinden om door het Taman Nasional Bantimurung Bulusaraung te rijden. Don't worry.. wij konden het ook niet uitspreken. Dit nationale park bestaat uit kalksteenbergen die tussen de groene sawa's door uit de grond rijzen. Ik weet niet of het door de mooie bergen komt of doordat we ons verbazen over de variëteit aan landschappen op Sulawesi, maar we vergeten om foto's te maken. Zittend in onze comfortabele autostoelen met de leuning weer iets naar achter verschuilen we ons bij deze maar achter het feit dat je sommige landschappen moeilijk op de foto kunt vastleggen. Samen maken we in ieder geval mooie kliekjes met onze ogen, die op de nog lang niet volle geheugenkaarten in ons hoofd en hart worden opgeslagen. We genieten van onze laatste volle dag op het eiland waar we mooie herinneringen aan over hebben gehouden. Terima kasih Sulawesi!

1. Annemieke Duijvestijn:
    28 maart 2016
    Leuk stukje weer en jammer dat jullie vergeten zijn om foto's te maken maar zoals je al schrijft het staat in jullie geheugens gegrift voor altijd.
  2. Mom:
    28 maart 2016
    Aduh, jammer ja van die foto's maar voorlopig zijn jullie er geweest en hebben tot nu toe al veel moois mogen aanschouwen en opgeslagen in hoofd en hart.