Bijkomen

11 april 2016 - Gili Air, Indonesië

Het strand is licht van kleur en het water kraakhelder. Op de achtergrond horen we het geluid van de rustige golven en zo nu en dan van een paard en wagen dat voorbij rijdt. De zon schittert in onze cola blikjes, wanneer we genieten van complete rust. Het voelt goed om op het ontspannen Gili Air te zijn. Met de Rinjani nog vers in onze benen lijkt het alsof we in een hoge versnelling zitten met een lage snelheid. Alles gaat traag, heel traag. Gelukkig kunnen we ons op die wijze makkelijk aanpassen aan het zorgeloze leven op dit tropische eiland. Verhoudingsgewijs zijn er veel toeristen, zeker ten opzichte van Sulawesi en Flores. Toch zijn er veel plaatsen waar je je heerlijk kunt terugtrekken en je hoofd leeg kunt maken, waaronder onze luxe bungalow met buitendouche. We merken dat het hoge tempo van de reis ervoor heeft gezorgd dat we ons alleen nog beperken tot lekker eten, koud drinken, een massage, zwemmen en af en toe een duik meepakken. Oké.. en stiekem verkiezen we zelfs het kijken van westerse TV vanuit ons kingsize bed boven een avondwandeling. We zijn erg blij met de keuzes die we tot nu toe gemaakt hebben. Van het ontdekken van ongerepte plekken tot drukkere plaatsen en van actieve inspanning in de wilde natuur tot het heerlijke eiland waar we nu zijn neergestreken. Cheers op het goede leven!

1. Wiesje de Groot:
    15 april 2016
    Het is goed even bij te komen. Wat hebben jullie veel gedaan!
    Kom veilig thuis. Liefs,
    Wiesje
  2. Gabriel:
    15 april 2016
    Prachtige verhalen en foto's. Is vast een onvergetelijke ervaring voor jullie geweest. Safe travels!
  3. Annemieke Duijvestijn:
    15 april 2016
    Aan alles komt een eind en zo te lezen komen jullie even tot rust voor dat jullie je weer storten in werk en afstuderen. Heb het al eerder geschreven wat een geweldige reis hebben jullie gemaakt. Hier kunnen jullie een hele poos op teren en Joel je moet deze verhalen echt gaan uitgeven hoor hihi. Goede vlucht terug!!!!xx
  4. Mom:
    16 april 2016
    Lieve schatten, inmiddels zijn jullie veilig en wel thuis. Een rugzak en hart vol herinneringen aan deze geweldige reis!
    Heel veel dank voor het delen van jullie belevenissen die zo beeldend opgetekend zijn. Ik heb er enorm van genoten!
    Dikste kus,
    mom
  5. Jeff, The Dad:
    18 april 2016
    Dag Lieve kinderen, ik heb jullie laatste verhaal nog een keer gelezen en sluit af...
    Het was een mooie reis, leuke verhalen en veel mooie herinneringen, En die kan je nog je hele leven koesteren! Dad