Selamat Datang!

20 maart 2016 - Jakarta, Indonesië

Lieve allemaal,

Hoe vaak je ook op reis gaat, hoe lang je ook weg gaat.. Onder die grote glimlach verschuilt zich nog steeds een vreemd gevoel wanneer we knuffelen met de lieve mensen die ons thuisfront vormen. Nee, echt wennen aan afscheid nemen kunnen wij niet.

Inmiddels zijn wij aangekomen op de luchthaven van Jakarta, waar wij in de Garuda Indonesia lounge wachten op onze doorvlucht naar Makassar. Voldoende tijd om een reisblog aan te maken en jullie van harte welkom te heten!

Net als bij onze reisblog van India (backontheroad.reislogger.nl) willen wij graag dagelijks een ervaring in Indonesië met jullie delen. Op deze wijze hopen wij jullie ondanks de ruim 12.000 kilometer afstand dichterbij Indonesië te brengen en met ons mee te reizen..

Enjoy the ride xx

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Cynthia:
    20 maart 2016
    Een prachtige reis toegewensd Joel en Kelly!! Fascinerend land en ja ook beetje je roots Enjoy!! Rolf&Cynthiaxxx
  2. Dave:
    20 maart 2016
    Ingeschreven! Ben heel benieuwd naar jullie reisverslagen. Enjoy!!

x Dave
  3. Mom:
    20 maart 2016
    Reikhalzend zal ik uitkijken naar de blogs. Laat het genieten voorop staan lieverds!
  4. Annemieke Duijvestijn:
    20 maart 2016
    Een hele fijne reis toegewenst met volop genieten. We zullen jullie volgen. Groetjes vanuit Nootdorp! Cor en Annemieke.
  5. Beau:
    20 maart 2016
    In afwachting van alle mooie ervaringen... genieten lieverds!
  6. Wiesje de Groot:
    20 maart 2016
    Zie vol spanning uit naar jullie ervaringen
  7. Joey:
    20 maart 2016
    Heel veel plezier! Ben weer benieuwd naar alle foto's en verhalen! Geniet ervan!!
  8. Simone:
    20 maart 2016
    Ik kan niet wachten lieverds!
    Heel veel plezier!
    Dikke kus
  9. Lisanne:
    20 maart 2016
    Heerlijk dat jullie goed zijn aangenomen! Lekker gaan genieten schatten en dat jullie maar geweldige dingen mogen doen en beleven om over te schrijven!
  10. Cor & Corry:
    20 maart 2016
    Lieverds, nogmaals heel veel plezier gewenst. We zijn aangemeld en gaan weer genieten van jullie beeldende verslagen.
  11. Margit:
    20 maart 2016
    Ohhhh wat ben ik groen van ....
    Kijk uit naar jullie verhalen !
    Geniet ervan !
    Dikke zoen
  12. Yannick:
    20 maart 2016
    Geniet ervan guys! Ben heel benieuwd naar wat jullie nu weer allemaal gaan zien en meemaken. Selamat jalan xx
  13. Gabriel:
    20 maart 2016
    Joël en Kelly, van harte een mooie reis toegewenst. Ik zie uit naar de reisverslagen!
  14. Jeff, The Dad:
    21 maart 2016
    Nou jongens, laat het avontuur maar beginnen........
    Ik ben er klaar voor :)))
  15. Nol en Elly:
    21 maart 2016
    Fijne vakantie lieverds .We zullen van jullie verhalen genieten